Klantportaal
Klik op onderstaande knop om bij het klantportaal te komen.
Inloggen klantportaal
Wanneer wij een traject voor je uitvoeren krijg je toegang tot ons klantportaal. Je ontvangt een mail met automatisch gegenereerde inloggegevens. Klik op de button om in te loggen in het portaal.
Lukt het niet met inloggen? Onderstaand vind je de meest gestelde vragen over het klantportaal. Ben je hiermee niet geholpen? Bel dan gerust even.
Nieuw klantportaal Amplooi versterkt talent
Vanaf 1 november gaat Amplooi gefaseerd over naar een nieuw klantportaal 'Amplooi versterkt talent'. In de eerste fase starten we met de nieuwe aanmeldingen voor Spoor 2 re-integratie. Iedere maand voegen we verschillende diensten en producten toe aan het nieuwe klantportaal. In deze periode kan het zijn dat onze klanten nog tijdelijk in 2 klantportalen aan het werk zijn.
Het nieuwe klantportaal biedt belangrijke voordelen en is een bewezen veilig systeem. Op deze manier werk je samen met jouw medewerkers die bij Amplooi in begeleiding zijn én de coaches van Amplooi op één platform. Alle gegevens en documenten zijn direct beschikbaar, waardoor je altijd de meest recente status van jouw medewerkers bij Amplooi kunt inzien. Bovendien kun je in het nieuwe systeem vragen stellen aan onze coaches door middel van de berichtenfunctie.
FAQ Klantportaal
Tip: het klantportaal werkt het prettigst wanneer je Google Chrome gebruikt als browser
Meer weten over wat we voor je kunnen doen?
Aarzel niet om ons te bellen of een bericht te sturen.