[wpforms id=”12677″ title=”false” description=”false”]

Klachtenformulier

Van klachten kunnen we leren. Daarom is er een klachtenreglement opgesteld. Doelen zijn:

  • Het op een zorgvuldige en uniforme wijze registreren en afhandelen van klachten,
  • Het wegnemen van de oorzaken
  • Het nemen van adequate maatregelen om herhaling te voorkomen en onze dienstverlening te verbeteren.

Wat is een klacht?

Elke uiting van ongenoegen over contacten met Amplooi die niet onmiddellijk door de direct aangesprokene bij Amplooi weggenomen kan worden, zien we als een klacht. Hieronder staat stap voor stap omschreven hoe Amplooi omgaat met klachten.

Indienen van een klacht

Een klacht kan op de volgende manieren bij ons kenbaar gemaakt worden: schriftelijk (Amplooi, Atoomweg 50, 3542 AB te Utrecht t.a.v de manager Dienstverlening en Kwaliteit; – per e-mail (kwaliteit@amplooi.nl) of – telefonisch (088- 0223888). De ontvanger registreert de klacht en brengt de kwaliteitsverantwoordelijke op de hoogte van de klacht. Een eventuele schriftelijke klacht wordt aan de kwaliteitsverantwoordelijke overhandigd.

Vragen?

Zit u nog met vragen? Neem eenvoudig contact met ons op. Dit kan zowel telefonisch (088- 0223888) als per mail (info@amplooi.nl).

Offerte aanvragen

Offerte aanvragen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.